ماتیک برترین برندها سریعترین ارسال  تضمین کیفیت را داراست

تصویری از استفاده ژل ابرو

🔶🔸معرفی بهترین ژل (صابون) لیفت ابرو: خداحافظی با ابروهای نامرتب🔸🔶

ابروها جزء زیباترین اجزاء صورت هستند. علارغم ابروهای نازک و باریکی که در دهه‌های 70-80 ترند بودند این روزها ابروهای پرپشت و مرتب یکی از ترندهای محبوب است و در سراسر اینستاگرام و تیک تاک قابل مشاهده است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که دوست دارند سبک و استایل ابروهای خود را با ترندهای امروزی زیبا کنید و ابروهای بی نقصی داشته باشید می‌توانید از ژل لیفت ابرو یا صابون لیفت ابرو استفاده کنید. ژل لیفت ابرو مانند ریمل عمل می‌کند، یعنی همانطور که ریمل مژه‌ها را حالت می‌دهد و پرپشت می‌کند، ژل ابرو نیز باعث مرتب شدن و پرپشت‌تر شدن ابروها می‌شود.

در این مقاله ما به شما بهترین ژلهای لیفت ابرو که در سال 2024 ترند شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

ژل لیفت ابرو چیست؟

ژل لیفت ابرو یکی از آسان‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های لیفت ابرو است که به صورت لیفت آنی و قابل جذب در پوست استفاده می‌شوند.

  • این ژل از طریق بالا بردن موهای ابرو باعث بازتر شدن پشت پلک‌ها می‌شود.
  • همچنین باعث بیشتر شدن فاصله بین چشم و ابروها شده درنتیجه به چشم‌ها نیز زیبایی خاصی می‌بخشد. پس اگر شما پشت پلک افتاده‌ای دارید، باید طرز استفاده از صابون لیفت ابرو را یاد بگیرید زیرا این محصول برای شما بسیار مفید است.
  • ژل بالابرنده ابرو ماندگاری بالایی دارد و حتی پس از استفاده طولانی مدت و منظم می‌تواند ابروهای شما را به طور دائم لیفت کند.
  • استفاده از ژل ابرو در مقایسه با روش‌های دیگر لیفت ابرو هزنیه کمتری برای شما دارد.
  • شما می‌توانید در هر زمان و مکانی که بخواهید بدون هیچ محدودیتی از این محصول استفاده کنید.

چگونه ژل لیفت ابروی مناسب را انتخاب کنیم؟

ژل‌های لیفت ابرو در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها در بازار وجود دارند. برای انتخاب بهترین ژل ابروی مناسب نوع چهره و رنگ پوست شما باید به چند نکته توجه کنید:

تصویری از تاثیر ژل لیفت ابرو

تاثیر ژل لیفت ابرو

1. ژل ابروی بی رنگ مناسب برای تمامی مدل ابروها

ژل ابروی بی رنگ هیچ‌گونه آسیبی برای پوست و ابروهای شما ایجاد نمی‌کند و باعث ریزش ابروهای شما نمی‌شود. به همین دلیل است که این نوع ژل ابرو جزء پرفروش‌ترین ژل‌ها در مجموعه ماتیک است و جزء محبوب‌ترین هاست.

2. ژل‌های رنگی ابرو باعث بی‌نیازی شما در استفاده از سایه و مداد ابرو می‌شود

مزیت ژل فرم دهنده ابرو رنگی بر ژل لیفت ابرو بی رنگ این است که این ژل ها علاوه بر فرم دهی و لیفت کنندگی ابروها، شما را از استفاده از لوازم آرایشی همچون سایه ابرو و مداد ابرو بی‌نیاز می‌کند. اگر ابروهای شما رنگ بور دارند و یا رنگ شده هستند ژل رنگی ابرو برای شما مناسب است. ولی اگر رنگی که انتخاب می‌کنید با رنگ ابروهای شما و یا پوست شما سازگار نباشد باعث غیرطبیعی شدن چهره شما می‌شود.

معرفی بهترین برندهای ژل لیفت ابرو

برند مورلی

تصویری از ژل لیفت ابرو مورلی

 

ژل ابروی مورلی یا صابون ابروی مورلی کاملا به صورت گیاهی تهیه می‌شود و شما را از استفاده از واکس، تافت و ژل ابروهای چسبی و شیمیایی بی‌نیاز می‌کند. این ژل لیفت ابرو از روغن گلیسیرینی، روغن اووکادو، روغن کاستر، روغن سوربیتول، روغن نارگیل تهیه شده است. شست و شوی آن از روی ابروهایتان بسیار آسان است و به دلیل فرمول گیاهی که دارد هیچ گونه آسیبی به ابروهای شما نمی‌رساند. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه ماتیک با قیمت مناسب تهیه کنید. بازدید از محصول!

برند سریتا

تصویری از ژل ابرو سریتا

این محصول محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان تا به امروز داشته است و این شرکت فقط محصولات تقویت کننده ابرو و مژه تولید می‌کند. ماندگاری این محصول بسیار بالا بوده به طوری که تا 24 ساعت دوام دارد و شما را از تمدید ژل ابرو در یک روز کامل بی‌نیاز می‌کند.

برند نوت

تصویری از ژل ابرو نوت

این برند ژل‌های ابرو رنگی نیز تولید می‌کند بنابراین این مزیت را دارد که خانم‌هایی که ابروهای کم پشت و خالی دارند با استفاده از این ژل ابرو قسمت‌های خالی و کم پشت ابروهای خود را پر می‌کنند و دیگر نیازی به زدن مداد ابرو و یا سایه ابرو ندارند.

برند اسنس

تصویری از ژل ابرو اسنس

این برند بسیار برند معروفی در جهان است و مخصوصا ژل لیفت ابروی این برند بسیار محبوب است. این محصول فاقد رنگ و پارابن است. هچنین به چهره‌ی شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

برند بنفیت

تصویری از ژل ابرو بنفیت

این محصول مورد توجه میکاپ آرتیست‌های معروف جهان قرار گرفته است چرا که بافت بسیار سبکی دارد. ماندگاری آن 24 ساعته است و در ابروهای شما یک لیفت طبیعی و راحت را ایجاد می‌کند.

برند لاندن

تصویری از ژل لیفت ابرو لاندن

این ژل لیفت ابرو برای کسانی مناسب است که علاوه بر بالا بردن ابروهای خود به دنبال ژل ابرویی می‌گردند که ابروهای آن‌ها را تقویت کند و باعث پرپشت شدن آن نیز بشود. این محصول برای اینگونه افراد بسیار مناسب است.

برند ممول

تصویری از ژل لیفت ابرو ممول

چنانچه شما جزء آن دسته از افراد هستید که علاقه‌ای به بالا بردن زیاد ابروهای خود ندارید و فقط به دنبال یک نظم طبیعی برای ابروهای خود هستید این محصول برای شما بسیار مناسب است.

نحوه استفاده از ژل لیفت ابرو

اگر نحوه‌ی استفاده صحیح از ژل لیفت ابرو را ندانید و هنگام استفاده از آن سرعت و دقت را رعایت نکنید باعث این می‌شود که ابروهای شما شکل نامنظم به خود بگیرند.

به طور کلی نحوه‌ی استفاده از ژل لیفت ابرو به چند مرحله تقسیم می‌شود:

  1. ابتدا صورت خود را به طور کامل بشورید و تمیز کنید
  2. سپس صورت را خود را خشک کرده، به خصوص اطراف ابروها را
  3. برای بهتر فرم گرفتن ابرو می‌توانید ابتدا آن‌ها را شانه بزنید
  4. بعد از آن، اگر ابروهای شما کم پشت هستند از مداد ابرو یا سایه ابرو برای پر کردن قسمت‌های خالی استفاده کنید
  5. براش را به ژل ابرو آغشته کنید
  6. حالا براش را به سمت بالا بر روی تمامی قسمت‌های ابرو بکشید و این کار را با دقت و به طور منظم انجام دهید
  7. صبر کنید تا ژل روی ابروی شما خشک شود و تمام!

نتیجه‌گیری

ژل لیفت ابرو به دلیل دسترسی آسان و راحتی که به شما می‌دهد جایگزین بسیار مناسبی برای لیفت دائمی ابروها است. اگر پوست روشن و ابروهای رنگ شده دارید حتما از ژل‌های ابروی رنگی استفاده کنید در غیر اینطور ژل لیفت ابروی بی رنگ مناسب‎‌ترین گذینه برای انواع سلیقه هاست. برای استفاده از ژل لیفت ابرو برندهای مختلف و مزایای مختلف وجود دارند که شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود، حساسیت پوستی، رنگ و حجم موهای ابروی خود تصمیم به خرید هرکدام از این محصولات بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات جدید

سبد خرید