تصویری از دختر برای خوش فرم کردن لب

🔶🔸 پروتز و خوش فرم کردن لب در خانه 🔸🔶

لب یکی از اعضای مهم صورت است که زیبایی آن می‌تواند تغییرات اساسی در چهره ایجاد کند. از این رو در حال حاضر افراد زیادی به خصوص خانم‌ها به دنبال آن هستند که نواقص آن را بر طرف کرده و جلوه‌ای زیباتر به صورت خود بدهند. یکی از معضلات این افراد کوچک بودن لب پایینی، بالایی یا هر دوی آن‌هاست. لب‌های زیبا و خوش فرم در زیبایی صورت تاثیر بسیاری دارند. برخی از خانم‌ها به دلایل ژنتیکی یا بالا رفتن سن زیبایی لب‌هایشان را از دست می‌دهند؛ همچنین برخی از خانم‌ها دوست دارند لب‌هایشان حجیم‌تر و خوش‌فرم‌تر دیده شود. 

امروزه حجیم کردن و برجسته کردن لب‌ها، چه به صورت خانگی چه به صورت جراحی‌های زیبایی، یک ترفند پرطرفدار زیبایی است. بسیاری از خانم ها، به دنبال راهی برای خوش فرم کردن لب و برجسته کردن لب‌هایشان هستند تا زیبایی خود را دوبرابر نشان دهند.

روش‌های فرم‌دهی لب در خانه می‌توانند ناهمگونی در لب‌ها را از بین ببرند و ظاهری زیبا به آن ببخشند. خوش فرم کردن لب در خانه منجر به تغییرات در لب‌ها و زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود. روش‌های فرم دهی لب در خانه نواقص این عضو صورت را برطرف کرده و جلوه‌ای زیباتر به صورت می‌بخشند.

به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم درباره پروتز و خوش فرم کردن لب با آرایش و دیگر راهکارهای ساده و خانگی با شما عزیزان صحبت کنیم تا بتوانید به راحتی برای چند ساعت لب‌هایتان را بزرگ‌تر کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

روش‌های پروتز و خوش فرم کردن لب در خانه

اگر دوست دارید لب‌هایتان حجم بگیرند و خوش فرم شوند اما نمی‌خواهید به سراغ روش‌های درمانی و پزشکی مثل: نزریق ژل یا فیلر بروید. می‌توانید روش‌های خانگی برای افزایش حجم لب و خوش فرم کردن لب ها را امتحان کنید. این روش ها به صورت‌های مختلفی انجام می‌شوند و به هیچ عنوان تاثیر آرایش و لوازم آرایشی مرغوب را برای پروتز نشان دادن لب‌هایتان را فراموش نکنید. 

روش‌های پروتز کردن و خوش فرم کردن لب در خانه ماندگاری زیادی مثل روش‌های پزشکی ندارند و در حد چندین ساعت ماندگارند. اما در نظر داشته باشید که اگه این عمل‌ها را برای مدت زمان طولانی و به صورت ممتد انجام دهید به ماندگاری بالایی دست خواهید یافت.

1. خوش فرم کردن لب ها با استفاده از یخ

تصویری از خوش فرم کردن لب با یخ

از آنجایی که یخ باعث می‌شود که سلول‌های مرده از بین بروند و جریان خون در لب‌ها افزایش پیدا کند، پروتز کردن لب‌ها با یخ ترفند بسیار ساده و موثری است. در این روش شما تنها باید به مدت حدود 2-3 دقیقه یک قالب کوچکی از یخ را روی لب‌های خود ماساژ دهید و سپس تاثیر آن را مشاهده کنید. خواهید که نه تنها لب‌هایتان حجیم‌تر شده‌اند، بلکه رنگ آنها نیز قرمزتر شده است.

2. استفاده از دارچین برای خوش فرم کردن لب ها

تصویری از پروتز و خوش فرم کردن لب با دارچین

دارچین یکی از مواد طبیعی دیگری است که در حجم دادن به لب‌ها موثر است. برای پروتز کردن لب ها با استفاده از دارچین روش‌های متنوعی وجود دارد. مثلا: میتوانید پودر دارچین را با وازلین و عسل باهم مخلوط کنید و به لب‌هایتان بمالید و به صورت دورانی به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. یا اینکه می‌توانید از روغن دارچین نیز استفاده کنید تا لب های خورد را برجسته و خوش فرم کنید.

3. خوش فرم کردن لب ها با فلفل

فلفل قرمز و فلفل سیاه یکی دیگر از مواردی هستند که می‌توانند با افزایش گردش خون و تحریک مویرگ‌ها لب‌هایتان را حجیم‌تر کنند. درنظر داشته باشید که ممکن است لب‌هایتان به فلفل قرمز یا سیاه حساسیت نشان دهد. به این منظور ابتدا مقدار کمی از فلفل را روی لب خو بمالید و اگر واکنشی نشان نداد می‌توانید عملیات حجیم کردن و خوش فرم کردن لب های خود را شروع کنید.

بدین صورت که مقدار 1-2 قاشق از فلفل قرمز یا سیاه را با روغن زیتون مخلوط کرده و ماساژ دهید. پس از اینکه احساس متورم شدگی در لب‌هایتان داشتید آن را با آب گرم شستوشو دهید.

4. استفاده از لیوان

این روش پروتز لب در خانه کمی عجیب است و برای برخی از ما یادآور بازی‌های بچگیمان است. اما باید بدانید این روش برای برخی موثر اما کوتاه مدت است. برای حجیم کردن لب‌ها با استفاده از لیوان، باید ابتدا لب‌های خود را با یک مرطوب کننده، مرطوب و روان کنید. حال لیوان را دور لب‌هایتان بگذارید و هوا را به آرامی به داخل ریه‌ها بکشید. پس از کشیدن هوا به درون ریه، باید آن را نگه دارید تا زمانی که احساس گزگز در لب‌های خود داشته باشید. حال می‌توانید هوا را به بیرون بدهید. این دم و بازدم را به‌طور مکرر سه الی پنج بار در یک روز انجام دهید تا لب‌هایتان فرم بگیرند.

پروتز کردن و حجیم کردن لب ها با آرایش

یکی از ساده‌ترین و بی‌خطرترین راه خوش فرو کردن لب ها استفاده از لوازم آرایشی است. چراکه عوارضی ندارند و حساسیت لب‌هایتان به لوازم آرایش کمتر است و بهتر از همه اینکه هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را از روی لب‌های خود پاک کنید.

1.استفاده از خط لب‎

برای این کار، لازم است که ابتدا مقداری کرم پودر یا پنکیک روی لب‌ها و اطراف آن‌ها بزنید. پس از اعمال کرم پودر یا پنکیک روی لب، کافیست با یک مداد لب کمرنگ، خط بالا و پایین لب‌هایتان را بکشید. حال رژ مدنظرتان را روی لب‌ها بکشید و پس از آن، با رژی کمی کمرنگ‌تر و براق، قسمت داخلی لب‌های خود را بکشید تا کمرنگ شوند. با این آرایش، لب‌هایتان کمی حجیم‌تر به‌نظر می‌رسند.

شما می‌توانید انواع خط لب را در رنگ‌های متنوع از فروشگاه ماتیک تهیه کنید. برای خرید کلیک کنید!

2. بالم لب‎

بالم لب موزی

بالم لب یک محصولات آرایشی است و امروزه انواع بالم لب‌ها که در دسته مراقبت‌های پوستی قرار می‌گیرند، به بازار عرضه شده‌اند. بالم‌های حجم‌دهنده اغلب از موادی همچون زنجبیل، کپسایسین، منتول و گیاه وینترگرین ساخته می‌شوند که در هنگام استفاده، احساسی همانند سوزش و التهاب را به لب‌ها القا می‌کنند. این احساس سوزش به دلیل وجود موادی که نام بردیم رخ می‌دهد و این سوزش همراه با گرما است. گرما منجر به افزایش جریان خون در لب‌ها و حجیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. استفاده از بالم لب در خوش فرم کردن لب ها تاثیر بسزایی دارد و شما می‌توانید انواع بالم لب‌های معمولی و یا حجم دهنده لب را از فروشگاه ماتیک خریداری نمایید.

بالم لب حجم دهنده

3. ویتامین E برای فرم دهی لب در خانه

استفاده از ویتامین E سرعت گردش خون را بیشتر کرده و به همین دلیل موجب افزایش حجم لب‌ها می‌شود. نحوه مصرف ویتامین E برای لب به منظور برجسته سازی به این صورت است که باید با استفاده از یک عدد سوزن، محتویات موجود در کپسول ویتامین E را تخلیه نموده و بدون افزودن هیچ نوع ماده دیگری آن را روی لب‌های خود مالیده و ماساژ دهید. به منظور کسب نتیجه بهتر پیشنهاد می‌شود که این کار را قبل از خواب انجام داده و در تمام طول شب اجازه دهید تا این ویتامین روی لب‌های شما بماند. صبح فردا خواهید دید که لب‌های شما برجسته‌تر و کمی متورم به نظر خواهند رسید.

سخن پایانی

یزای حجیم کردین و خوش فرم کردن لب هایتان نیاز نیست حتما از روش‌های پزشکی و کلینیکال استفاده کنید. خودتان هم به‌راحتی در منزل می‌توانید لب‌هایتان را با استفاده از روش‌های خانگی و یا لوازم آرایشی برجسته و زیبا کنید. 

همچنین می‌توانید با کمک فروشگاه ماتیک لوازم آرایشی مورد نیاز و مرغوب را برای خوش فرم کردن لب هایتان و با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟