🔶🔸جوش سرسیاه بینی و سریعترین راه خلاصی از آن🔸🔶

•جوش های سرسیاه روی بینی، جوش های ریزی هستند که در اثر گرفتگی منافذ پوست توسط فولیکول های مو به وجود می آیند و به علت سیاه رنگ بودن، به آنها جوش سرسیاه می گویند.
اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از وجود جوش های سرسیاه روی بینی خود رنج می برید، پیشنهاد ما به شما استفاده از چسب بینی ضد جوش است!
+چگونه از چسب بینی برای از این بردن جوش های سرسیاه بینی ام استفاده کنم؟
•برای یادگیری طرز صحیح استفاده از این چسب ها، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید!

چسب ضد جوش سرسیاه بینی تک مرحله ای بریلی
●نحوه استفاده:

1) ابتدا بینی خود را با استفاده از آب گرم و پاک کننده صورت، به خوبی بشویید.(بهتر است از پاک کننده ای استفاده کنید که خاصیت لایه برداری نیز دارد، زیرا اینگونه آلودگی های سطح بینی شما، بیشتر از بین میروند.)

2)در مرحله دوم بینی خود را با آب یا پارچه خیس، مرطوب کنید.با این کار منافذ پوست شما باز شده و جوش های سرسیاه راحت تر از بین بروند. همچنین رطوبت در سطح بینی شما، باعث چسبندگی چسب میشود.

3)در این مرحله نوار پاک کننده را از بسته بندی خارج کرده و آن را به جلو و عقب خم کنید. با این کار نوار با انحنای بینی شما به راحتی قالب گیری میشود.

4)پس از اینکه مطمئن شدید که بینی شما هنوز مرطوب است، پوشش پلاستیکی را از روی نوار جدا کنید و روی بینی خود (به صورتی که انحنای فلش مانند آن در قسمت نوک بینی شما و به سمت پایین قرار بگیرد) قرار دهید .

5)حالا با انگشت نوار را روی بینی خود صاف کنید. اگر بینی شما به اندازه کافی مرطوب باشد حتما متوجه چسبیدن نوار به بینی خود میشوید. اما اگر نوار هنوز به سطح بینی شما نچسبیده است، دستتان را کمی مرطوب کنید و بر روی نوار بکشید و نوار را روی بینی خود فشار دهید.

6)حالا به نوار اجازه بدهید به مدت 10_15 دقیقه روی بینی شما بماند. در این مدت بینی خود را ثابت نگه دارید و آن را چروک یا دستکاری نکنید تا تاثیر مطلوب را بگیرید.

7)حالا یک انتهای نوار را بگیرید و آن را به آرامی به سمت بالا از بینی خود جدا کنید. این کار را با دقت و ارامش انجام دهید، چون ممکن است نه تنها جوش های سرسیاه را از بین نبرد بلکه به پوست شما آسیب بزند.
*اگر فرایند برداشتن چسب از بینی برایتان دردناک بود، یک عدد گوش پاک را خیس کنید و به آرامی زیر نوار ببرید تا ان را مرطوب و فرایند جداسازی را راحت تر کند.

8)پس از کنده شدن چسب بینی، بینی خود را با آب سرد بشویید( از آب داغ یا گرم استفاده نکنید، زیرا باعث تحریک پوست های حساس میشوند.

●•حالا شما یک بینی صاف و عاری از جوش سرسیاه دارید•●

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟