🔶🔸آرایش نود چیست؟🔸🔶

آرایش نود یکی از پرطرفدارترین روش های ترند آرایشی است در سرتاسر جهان محسوب میشود.
سالهاست که دیگر آرایش های غلیظ و به اصلاح جیغ، طرفداری ندارد و اگر جز خانوم های شیک و باسلیقه باشید، حتما طرفدار یک آرایش نود هستید.
نود در زبان فارسی به معنی عریان است. آرایش نود به سبکی گفته میشود که در آن، محصولات آرایشی به رنگ طبیعت هستند. برای مثال، در این سبک از رژلب هایی استفاده میشود که به رنگ لبها هستند و به صورت جزئی از آنها استفاده میشود.
در این سبک، افراد بیشتر بر سلامت پوست خود تمرکز میکنند و به داشتن پوستی صاف بیشتر از پوشاندن پوست خود با کرم پودرها و آرایش های سنگین، اهمیت میدهند.

•در این سالها، سبک آرایشی نود(Nude) خیلی پرطرفدار شده است.به همین علت ما در این مقاله به نحوه و سبک آرایش نود پرداخته ایم تا در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

●آرایش پوست به سبک نود:
برای این که یک زیرساز طبیعی پوست داشته باشید، از کرم پودر های همرنگ پوست و سبک استفاده کنید.در این سبک نیازی نیست که شما بیش از حد از کرم پودر استفاده کنید و مقدار کمی از آن، فقط برای یکدست کردن پوست کافی است.
اگر زیر چشمان شما گود است یا کبود و سیاه است، حتما با استفاده از کانسیلر، آنها را رفع کنید تا پوستتان یکدست شود و آرایش نود شما زیباتر باشد.

●آرایش گونه به سبک نود:
برای استفاده از رژگونه دقت کنید که حتما از رنگهای طبیعی، مات و کمرنگ استفاده کنید و تا جایی که میتوانید رد رژگونه را روی گونه هایتان محو کنید.
حتما برای خرید رژگونه به رنگ پوستتان دقت کنید و رنگ متناسب با پوست خودتان را انتخاب کنید.

●آرایش چشم به سبک نود:
در این سبک به جای استفاده از خط چشم و سایه، بیشتر از ریمل استفاده میشود. اما اگر به استفاده از سایه برای چشمهایتان علاقه مندید، میتوانید از یک پالت سایه رنگ نود استفاده کنید که با رنگ چشم و رنگ پوست شما سازگار است. همچنین میتوانید از یک خط چشم نازک و مات هم استفاده کنید.

●آرایش لب به سبک نود:
در سبک نود، از رژلب های کمرنگ یا همرنگ لب استفاده میشود.شما میتوانید از بالم لب استفاده کنید تا لبهایتان خشک یا پوسته پوسته نباشد.همچنین میتوانید از رژلب هایی به رنگ لب خود استفاده کنید، اما باید بدانید که خط لب هیچوقت با یک آرایش نود، همخوانی ندارد.

•به طور کلی در آرایش نود، گرایش بیشتر به سمت رنگ های طبیعی ، لایت و مات سوق دارد و محصولات براق یا شاین دار کمتر در این سبک مورد استفاده قرار میگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟