🔶🔸مزایای استفاده ازتونر و چه فوایدی دارد؟🔸🔶

تونر چیست؟

▪️تونر یکی از محصولاتی است که امروزه برای مراقبت کردن و پاک کردن صورت از آن استفاده میشود.
تونر یک محصول برای مراقبت از پوست است و به صورت مایع عرضه میشود. از این محصول معمولا پس از مواد پاک کننده صورت و برای از بین بردن باقی مانده آلودگی ها استفاده میشود.
با وجود تونر در روتین پوستی تان، دیگر نگران آلودگی ها نباشید.
اگر شما روزانه از تونر استفاده نکنید، همیشه اندکی آلودگی روی پوست شما باقی میماند.

 

▪️روش مصرف تونر:

برای استفاده از تونر، ابتدا با استفاده از محصولات پاک کننده، صورتتان را بشویید. حالا برای اینکه کوچکترین آلودگی ها را هم از بین ببرید، مقداری از تونر را روی یک پد آرایشی ریخته و به تمام سطح صورتتان بکشید.

▪️آیا ضروری است از تونر استفاده کنیم؟
بله! البته که ضروری است ! به همین دلیل همه متخصصان پوست بر استفاده از تونر تاکید زیادی میکنند.
چون تونرها نه تنها صورتتان را کاملا تمیز میکنند، بلکه منافذ پوست را میبندند و باعث محافظت از پوست شما میشوند.

▪️فواید تونرها چیست؟
در اینجا برخی از فواید استفاده از تونر را برای شما آورده ایم!
1)لایه برداری و روشن کردن پوست: تونرها سلول های مرده و همه یپوسته پوسته های صورتتان را از بین میبرد. جای جوش ها را کمرنگ کرده و پوستتان را روشن و شفاف میکند.

2)آبرسانی به پوست: تونرها به دلیل فرمولاسیون ویژه ای که دارند رطوبت خود را به پوست میدهند و در سلول های پوست نفوذ میکنند.

3)از بین بردن جوش های سرسیاه: آلودگی ها در منافذ پوست نفوذ میکنند و باعث ایجاد جوش های سرسیاه میشوند. شما با استفاده از تونر میتوانید حتی آلودگی های پنهان در منافذ را از بین ببرید.

 

▪️بهترین مارک های تونر کدام است؟
حالا که فواید تونر را شناختید، وقت آن است که یک تونر از برندهای معتبر بخرید.
با ما همراه باشید تا چند مارک معتبر تونر را به شما معرفی کنیم!

 

*تونرهای لافارر: لافارر یک برند ایرانی معتبر و با کیفیت است، این برند به علت عرضه محصولات خوب و با کیفیت، طرفداران زیادی دارد. تونرهای لافارر از لحاظ کیفیت در سطح بالاتری از نمونه مشابه خارجی قرار دارند. پس اگر قصد خرید یک تونر خوب را دارید، تونرهای لافارر برای شما مناسب است.

 

*تونر دیپ سنس با فرمول خاص: برند دیپ سنس، توسط شرکت سی گل تولید و عرضه میشود. دیپ سنس از لحاظ کیفیت، هم رده سایر محصولات ایرانی است. اما دلیل اینکه این محصولات خاص شناخته میشوند این است که در فرمولاسیون آنها، از روغن درخت آملا (روغنی که طب کهن به استفاده از آن تاکید میکرده است) استفاده میشود. همچنین به دلیل اینکه از مواد طبیعی استفاده میکند، باعث آرامش و شادابی پوست میشود.

 

*تونرهای ویتالیر: تونرهای ویتالیر به علت ویتامینه بودن باعث التیام بخشیدن به پوست میشوند. همچنین با توجه به کیفیت و دریافت نظرات مثبتی که از استفاده از این تونرها راضی هستند، این تونرها خیلی مقرون به صرفه هستند.

 

▪️اگر شما به سلامت پوست خود، خیلی اهمیت میدهید، نیاز به استفاده از یک تونر خوب دارید. حتما در انتخاب تونر به نوع پوست خود توجه داشته باشید و تونر مناسب پوست خودتان را خریداری نمایید.

برای مطالعه مطالب بیشتر در ویکیپدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟