🔶🔸خواص روغن آرگان برای پوست و مو و ناخن🔸🔶

•از خواص روغن آرگان که به طلای مایع شهرتدارد، چه میدانید؟
آیا میدانستید که روغن آرگان خیلی گسترده است و از پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی را شامل میشود؟
آرگان سرشار از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است که اغلب در محصولات پوستی به عنوان یک محلول ضدپیری از آن استفاده میشود.
آرگان میوه بسیار کمیابی است که در مراکش یافت میشود، به همین دلیل، تهیه روغن خالص و طبیعی آن برای همه مقدور نیست و همه نمیتوانند به صورت سنتی از آن استفاده کرد! پس پیشنهاد میشود برای استفاده از این ماده شگفت انگیز از محصولات آرایشی و بهداشتی که حاوی روغن آرگان است استفاده شود.
در این مقاله با ما همراه باشید تا با هم خواص روغن آرگان را بر پوست، ناخن و زیبایی بررسی کنیم…

●تاثیر روغن آرگان بر مو:
روغن آرگان به عنوان یک درمان طبیعی موخره و یک نرم کننده طبیعی مو شناخته میشود. این روغن حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که فولیکول های مو را تقویت میکند و رشد مو را افزایش میدهد.
اگر موهای شما شکننده و خشک است، یکبار در هفته از ماسک مو حاوی روغن آرگان استفاده کنید تا خشکی موهای شما درمان شود.
حتی اگر موهای شما شوره میزند، استفاده از محصولات دارای روغن آرگان به شما پیشنهاد میشود.

●تاثیر روغن آرگان بر زیبایی: مراقبت از پوست برای داشتن یک پوست شاداب و درخشنده از ملزومات است.روغن آرگان به درمان انواع آکنه های پوستی کمک میکند. این روغن علاوه بر از بین بردن جوش ها، به درمان جای جوش ها نیز میپردازد. به همین دلیل در محصولاتی که برای از بین بردن جوش های صورت است از روغن آرگان استفاده میشود.
روغن آرگان خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد و به پاکسازی و لایه برداری از صورت کمک میکند. لایه برداری منظم پوست صورت، سلول های مرده پوست را از بین میبرد و از ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری میکند. همچنین به علت دارا بودن ویتامین E برای درمان چروک دور چشم هم استفاده میشود. شما میتوانید هرروز صبح مقداری روغن آرگان را دور چشم خود بمالید.

●تاثیر روغن آرگان بر ناخن: از روغن آرگان به عنوان نرم کننده طبیعی برای ناخن های شکننده استفاده میشود. روغن آرگان باعث تقویت ناخن ها شده و به رشد آنها کمک میکند. همچنین از عفونت های قارچی بر روی ناخن جلوگیری میکند.

•●کلام آخر: روغن آرگان محصولی شگفت انگیز است و تاثیر زیادی بر حفظ شادابی و سلامت بدن به ویژه پوست، ناخن و مو دارد.از آنجا که میوه درخت آرگان کمیاب است و دسترسی به روغن اصل آن، کار آسانی نیست، بنابراین برای برخورداری از خواص این محصول لازم است از محصولات حاوی از این روغن استفاده کنید.●•

روغن آرگان پنتن ویتامینه اصل مدل PRO-V حجم 100 میل
روغن آرگان دیسار مدل UltraMoist حجم 120 میلی لیتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟